dålig uppdatering

förlåt igeeeen!

igår blev det ju stan med ebba och erica , det va kul men vi va så trötta från i fredags!
dessutom blev det så jobbigt att gå , min fot är helt svullen och det går inte att böja på tårna. 
men iallafall ,  vi va på stan tills typ 23.30 kanske? sen åkte jag hem med mamma och thomas för jag mådde inge bra alls, så jag sov hemma hos mamma. 
jag mådde jätte illa och hade ont i fötterna , plus att jag va jätte trött så jag somnade typ direkt när jag kom hem.

imorgon så är jag ensam hemma , så om det är fint väder ska jag sola och om min fot är bättre ska jag ut och gå.
nu ska jag duscha och krypa ner i sängen!
ha det bra , pusshej!


den ända bilden som togs i helgen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0