hej babes

vaknade runt 12 i dag , då fixade jag rummet och duschade.
sen körde mamma och thomas mig hit , till pappa.
då drog pappa , jag och lillebror ner till hamnen i ockle , sen åkte vi och handla , sen ner till husvagnen.
vid husvagnen hoppade jag och lillebror studsmatta , sen gick vi ner till vattnet och körde fotboll och tog bilder haha.
sen åt vi , och sen cyklade jag hem!
dom ska sova i husvagnen men jag ville sova hemma så jag sover ensam inatt.
nu ska jag kolla på how i met your mother hah!

ha det bra , pusshej!


haha , lillebror äger på att ta kort haha ..

sööööötnos!

här sitter jag just nu . det är fan läskigt att va ensam hemma , hör massa ljud hela tiden haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0