PROMOE!

hej alla söta! nu sitter jag hemma hos julia , vi ska äta pizza!
idag så va jag först med anton , sen åkte jag hem till julia.
vi gick till ica och köpte massa gott. sen kollade vi på film och fixade oss. runt 22 så cyklade vi till stan.
där träffade vi elin , så hon stog och väntade med oss när promoe skulle spela!
 sen så började allt , det va inte så bra först för man kände inte igen låtarna. vi stog ganska högt upp , och då kom det nån full irriterande kille som bjöd upp typ halva folket så vi höll på att ramla.
jag blev skit sur för jag såg ingenting så jag gick ner och ställde mig.
sen va elin tvungen att dra så vi sa hej då till henne.
dom spelade några låtar sen så kom SVENNEBANAN!
då började ALLA hoppa och skrika som galningar haha.
sen så va promoe slut , men då började alla skrika : EN GÅNG TILL! EN GÅNG TILL!
 så dom spelade några låtar men vi drog.
nu ska vi typ äta pizza , men jag lägger in bilder när jag är hemma!
 
ha det bra , pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0