design

min motevering :
jag tycker att jag förtjänar att vinna en valfri design för att min blogg ser inte rolig ut , och då får man inga läsare eller nått.
det är svårt att fixa designer och jag har tyvärr aldrig varit bra på det .. det skulle va jätte roligt att få en design precis som man vill , jag menar vem vill inte ha en fin blogg?
bloggen blir så tråkig när man inte har en fin design och då tappar man lusten att blogga.
jag vet att min blogg inte är nån stor blogg men jag gillar att blogga , visst jag vill ha en stor blogg men jag tycker det är kul att blogga.


orkar inte skriva mer , måste äta nått!
pusshej ha det bra!

Kommentarer
Postat av: vikki

hej:)

läste att du ville ha en design. jag kan göra en..

tycker bara det är roligt med photoshop så jag gör den gratis. Men hör av dig;)

2009-07-14 @ 14:04:37
URL: http://kastrikum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0