grönan för fan!

chacha alla joreeeee horeeeeee broreeeeeeee! 
hahahah , sitter här med jenniebooi!
idag har vi gått runt i typ hela oxelösund för vi är duktiga!
sen när vi skulle gå hem till mig så träffade vi jepser och ozkar , då gick dom med oss en bit . sen fick jesper den tönten håll så dom satte sig och gunga .. men vi älskar honom ändå! :D
sen gick jennie och jag , och köpte godiiis för vi är fetton hehehehehehehehhehehehehehhehe damp skratt! 

och nu sa mamma att det stog en gubbe i våran trädgård , och det är en ganska lång gång med buskar innan man kommer fram till huset. och där stog han bland alla äppelträd , hoho. 

men nu ska jag och jenniebooi chilla , för imorgon då blir det grönannnnnnnnnnnnn!
pusshej ,hälsa din mamma ifrån mig!

(seriöst inlägg haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0