GRÖNAN!

åååh , förlåt för dålig uppdatering men jag har vart så trött haha.

iallafall , jag och jennie va på grönan och det va bäst!
vi åkte uppskjutet typ 8 gånger för att sen skiiiiiiiiitsöt kille jobbade där , haha han sa alltid : välkommna tillbaka tjejer!
haha gull! sen åkte vi insane , jennie grät först , men sen skrattade hon haha!
men det va jävligt många äckliga fjortisar , usch! en tjej hade rosa chinos med toffsar upp till knäna , kiss gult hår och det stog åt alla håll.
vi va på grönan från typ halv 12 tills 22.00 kanske? lång dag vare och både jag och jennie hade jätte ont i fötterna!

jag tog typ inga bilder , bara en bild på jennie. men kolla jennies blogg , hon har nog bilder!
http://jenniemmatsson.blogg.se/

ha det bra!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0