sthlm baby

hej sötisar!
hur är det med er? själv är allt bara bra!

idag har jag chillat igen .. haha typ bara en person som fattar ;p
när jag kom hem så bytte jag till mjukisar och kollade film. 
sen gjorde jag inte så mycket mer , hade ont i huvet men det är över nu.

imorgon blir det kanske sthlm om mamma mår bättre , då sover vi hos mammas kompis ellie så jag kommer inte uppdatera.
men nu ska jag smörja in mig sen kolla på CSI!

haha ha det bra , pusshej!


på måndag kommer julia hem :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Mamma Minna

Ha ha ha jag vet vad chilla betyder...är jag den personen som du tror skulle veta..... :)

PoK Mam

2009-07-28 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0